۳ پاسخ

چون قطره آهن میدی بنظرم نده چایی

😐خوبم نیست
شیربرنج بده فرنی بده

مامان منم صبی برا اولین بار به پسرم چایی شیرین داد با نبات البته😵‍💫انشالله که بد نیست😅

سوال های مرتبط

مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی
مامان ساواش رادمهر مامان ساواش رادمهر ۱۷ ماهگی