۳ پاسخ

بارون میاد جررر جرررر 😂😂

قهر و منت کشی
چراقهره چون گفتم نزن تو سرم و زد بابام وصدا کردم😒😂😂😂میگه بابایی منه مال تو نیس

تصویر

من نیلا رو نبردم الان میتونن خودشون از پله ها بالا برن سر بخورن

سوال های مرتبط

مامان ستاره 🌟 مامان ستاره 🌟 ۲ سالگی
سلام دخترااا💕
بعد سه روز مریضی و مریض داری اومدم 🩵
دخترم که سرماخورد بعدش همسرمم ازش گرفت منم گرفتم ولی دیگه خودمونو بستیم به دمنوش و شربت عسل و خوب شدیم خداروشکر🙏🏻💖

امروز وقت تمیزکاری ماشین لباسشویی بود من هربار بعد شستن لباسا جا مایعی رو درمیارم تا خشک بشه و توش نرم کننده نمونه ولی هر هفته یبار اون آب زیر لباسشویی رو هم تخلیه میکنم و این جامایعی رو درمیارم تمیز میشورم 🌱

دیگه جارو گردگیری هم کردم و سینکو گاز رو هم تمیز کردم و بالاخره میتونم یکم بشینممم
من روز تمیزکاریم شنبه هاس برعکس همه چون جمعه ها همسرم خونه س نمیشه کار کرد از اینور جمع کنی از اونور ریخت و پاش میشه باز فایده نداره😅🤍

شما در چه حالید و چه میکنید ایده بدید شام چی بذارم ؟🫠❤️


پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک
پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک
پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک
پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک
پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک
مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی