خانوما این برفکه؟

تصویر
۷ پاسخ

نه نیست برفک یه لایه ی کاملا سفید روی زبون و کامه

که دهن بچت اینجوری نشع

نباید غدا کرم بخورید یا نوشیدنی کرم کلا باید سرد بشن بعد

نه اصلا

دخترمنم اینجوریه

دهن پسر منم اینجوریه
باید چیکار کنیم

نمیدونم دهن پسر منم داره

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۵ ماهگی
مامان نی نی(علی🩵) مامان نی نی(علی🩵) ۱۵ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۱ ماهگی
مامان پناه✨️ مامان پناه✨️ ۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان mahlin مامان mahlin ۱۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۷ ماهگی
مامان هامین 😍🫶🏻 مامان هامین 😍🫶🏻 ۶ ماهگی
مامان lena & Liam مامان lena & Liam ۲ ماهگی
مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی