۷ پاسخ

من بچه اولم تو بازار کیسه آبم پاره شد ،رفتم خونه دوش گرفتم ،رفتم بیمارستان با آمپول فشار بچه بدنیا اومد ،بچه دومم دردام شروع شده بود اما قابل تحمل بود و کارهای خونمو ادامه دادم و جارو میکردم که خونم تمیز باشه ،زیاد که شد رفتم دکتر گفت زود برو بخواب رو تخت بچه داره میاد خیلی دومی عالی بود

سر دومی ابریزش داشتم که باریکه خون صورتی داشت،البته ابریزشم ابکی نبودو تیکه تیکه بودو کم کم دردهامم شروع شد

من سر دخترم دردم گرف رفتم بیمارستان. تقریبا از ماه ۸ دردای ریزی داشتم همونا شدت گرف و زمانش هم به هم نزدیکتر شد‌ مثلا شد هر ده دقیقه ی بار دردم میگرف و چون پیاده روی زیاد و رابطه داشتم دهانه رحمم هم خوب باز شده بود

منم بارداری اولم کیسه ابم تو خونه پاره شدنصف شب،بعد رفتم مامانمو بیدار کردم بهش گفتم بعدهم رفتم حموم قشنگ خودمو شستم و لباس تمیز پوشیدم بعدش رفتیم بیمارستان تو راه دردهام شروع شد،سه و نیم صبح کیسه ام پاره شد یازده وچهل وپنج دقیقه زایمان کردم

من سر بارداری اولم سیوشش هفته وپنج روزبودم که کیسه آبم پاره شد رفتم بیمارستان باآمپول فشار زایمان کردم

وای نه من میخونم بدتر استرس میگیرم

دقیقا کاش بگید بخونیم‌

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری