۲ پاسخ

من تو پوره هویجش ریختم خیلی خوب بود شکمش کامل تخلیه شد

بله میشه ریخت ولی با کره لذیذتر میشه
اگه میخوای بریزی خیلی کم بزن اندازه یه قاشق مرباخوری سر خالی

سوال های مرتبط