۶ پاسخ

فرابکر ‌‌‌‌

فرابکر

اره عزیزم

اره . در حد چندقطره ک غذا رو خوش طعم کنه و برای روده هاش روون کننده باشه . زیاد نباشه ک سنگین و بدمزه شه

فرابکر بگیر
من تا ۶ ماهگی ۳ تا ۵ قطره میریختم الان ۱۰ قطره میریزم تو سوپ فرنی

بله روغن زیتون بدون بو بگیر

سوال های مرتبط