۹ پاسخ

مامان کسی هست از لنز استفاده کنه

من ۴ سال پیش عمل کردم یکی ۳ یکی ۲.۷۵

من شماره چشمام ۶ بود

مال من ۴/۵ هست
خیلی دوست دارم عمل کنم

مجموع نمرات چشمت باید بالای۳ باشه برای لیزیک

من پارسال عمل کردم. هر دو یک و نیم بود چشمام. اره عمل میکنن اگه خودت بخوای.

وای عالیه من انجام دادم

عمل کنی راحت میشی بهترین عمل دنیاست
من چشام یکیش ۳ یکیش ۳/۵ بود 😀😀

مامانم منم میخواد بره هزینه اش چقدر میشه تقريبا

سوال های مرتبط

مامان طلا مامان طلا ۲ سالگی