مامان کسی هست از لنز استفاده کنه
من ۴ سال پیش عمل کردم یکی ۳ یکی ۲.۷۵
من شماره چشمام ۶ بود
مال من ۴/۵ هست
خیلی دوست دارم عمل کنم
مجموع نمرات چشمت باید بالای۳ باشه برای لیزیک
من پارسال عمل کردم. هر دو یک و نیم بود چشمام. اره عمل میکنن اگه خودت بخوای.
وای عالیه من انجام دادم
عمل کنی راحت میشی بهترین عمل دنیاست
من چشام یکیش ۳ یکیش ۳/۵ بود 😀😀
مامانم منم میخواد بره هزینه اش چقدر میشه تقريبا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.