۸ پاسخ

طبق معمول هیچ جا

ما تو باغ خانوادگی‌مون جمع میشیم همه عموها و عمه ها…

من بودم میرفتم حرم خوشبحالتون

ما عزاداریم اشنامو شهید شده دلمون خونه🥲😭

فردا اگه بارون میاد میریم سدکارده اگه هم بارونی باشه که تو حیاط خودمون زیر آلاچیق بساط میچینیم

فردا هم بارونه خواهر تو خانه ایم

ما هم آمدیم تربت جام انقدر بارون می باره بی نظرت فردا هم می باره ؟

خونه 🥲
میترسیم بیرون بریم

سوال های مرتبط