سلام کسی میدونه برفک دهان نوزاد چه جوریه؟

۱ پاسخ

رو زبونش و کناره های دهن و سقف دهنش سفید میشه
ی گاز تمیز بردار یکم نم دار باشه آروم بکش رو زبونش اگ پاک شد ک برا شیره اگ نشد برفکه
با قطره نیستاتین اوکی میشه

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان آنیدا مامان آنیدا ۱۴ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی