37درجه تب حساب میشه؟
فرزند پروری، پوشک، شیر

۸ پاسخ

نه عزیزم

ن گلم

سو هفت رو پنج شروع تبه

بچم داغه، بیحاله نمیدونم چشه

نه ۳۷.۸شروع تبه

نه ۳۸ به با خطر داره

ن ولی منکه پسرم ب 37 برسه تبش شروع میشه

نه اصلا

سوال های مرتبط