مامانا من خیلی نوشابه میخورم ضرره 😔

۱۶ پاسخ

هم برای خودت ضرر داره هم برای استخوانهای بچه.من دوغ گازدار زیاد میخوردم،به دکتر گفتم،گفت برای بچه ضرر داره گازش.دیگه نخوردم

منم میخورم دست خودم نیست 🙁☹️

قندتو میبرع بالا
و باعث میش کلسیم جذب بدنت نشه و بمرور باعث پوکی استخوان و خرابی شدید دندونات میشه
بچه ازاونور از کلسیم بدنت استفادع میکنه و نوشابه از اینور،خودت از بین میری دختر

ن بابا فقط اگ قند داری نخور خواهر از روز اول میخورد تا تهش چیزیش نشد 😂

نخور. بیش فعالی میاره کلا کافئین بیش فعالی میاره.
شکر هم که زیاد داره همش مضره

من از اول تاالان خیلی خوردم وهنین طور انرژی زا خیلی خوردم

اره خیلی برای جنین ضرر داره

دیابت میگیری خیلی بده سعی کن به جاش دوغ بخوری

من نمیخورم در حد هوس ی قلوپ بعضی وقتا میخورم

در حالت عادی پر ضرره چه برسه تو بارداری

اره زیادش خوب نیس

نه خاصیتم داره🫤

آره عزیزم بجز ضررش چون نوشابه کافئین داره بعدا باعث بی‌قراری بچه‌ت میشه . کلا جنین نباید به کافئین اعتیاد پیدا کنه . وقتی بدنیا میاد بدنش هی میطلبه و برای همون هی گریه میکنه

😐منم همین جوریم دیگه میخوام قطع کنم نخورم میگن برا بچه خیلی ضرر دارع

من م از اول بارداریم تا ب الان نخوردم

بله خیلی مضره

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی