پزشک به من گفتن ۷۰-۸۰ درصد پسره و خب درست بود. گفته میشه معمولا جنسیت پسر تو سونو ان تی دقیق تره نسبت به دختر.
انتی احتماله همش
ولی بستگی به مهارت دکتر داره
اینکه چقد تو کارش حرفه ایه و کار بلد
من دکترم خیلی نامدار بود تو این زمینه
گفت به دخترا میخوره و دختر شد
والا برای من گف ۶۰٪ پسر حالا برم بعدا برای آنومالی ببینم چیه نینی
من ۱۲ هفته رفتم ان تی احتمال پسر داد انومالی هم ک رفتم گفت پسره
من ۱۲ هفته رفتم درست گفت
برای من ۱۳ هفته کامل بودم گفت جنسیتو ! و پسر بود حالا نمیدونم
اصلا دقیق نیست ،فقط آنومالی دقیقه اونم باید ۲۲ هفته یا ۲۳ هفته باشی ک دقیق تر معلوم بشه
احتمالی میگن دیگه 50درصد اگر بچه همکاری کنه یا اندامش خوب رشد کرده باشه 80درصد هم میگن
براي تعيين جنسيت تا سونو آنومالي ١٨ هفته صبر كنيد عزيزم. سونوي ان تي امكان خطا داره
برای من درست بود
انتی از ۱۱تا۱۳ هفتس ۱۴هفته ازتون ان تی نمیگیرن.معمولا حدسشون درست درمیاد
نه اصلا
برای منم سواله🫣🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.