ببین درد رو حتما داره ولی به محض بیرون اومدن بچه یهو کلا آروم میشی یه نفس راحت میکشی
وسط اون همه درد وقتی بچه میاد بیرون یهو دردات تموم میشه سبک میشی خیلی کیف میده😍
اقا من راستشو میگم اونقدی درد داره ک حس میکنم شاید مردن هم اینقد درد نداشته باشه ولی همون ک زایمان کنی تموم میشه ارووووووم میشی
من ک تجربه نداشتم
میگن معاینه هاش صدبرابر زایمان درد داره
تجربه من از زایمان طبیعی:
کلا شروع دردم تا زایمانم 3ساعت بود تو این 3 ساعت مرگو ب چشم دیدم خیلی درد اور بود بعد زایمان راحتی اما مرخص ک شدم اومدم خونه نه میتونستم بشینم نه سرویس برم کل بخیه هام میسوخت تا بلند میشدم چشام سیاهی میرف میوفتادم یه بار بستری شدم 😫
اصلا قبول ندارم که میگن طبیعی همونجاست و فلان
بخیه هام میسوخت پدرم در اومده بود
بی شک اینبار فقط و فقط انتخابم سزارین
ماشاالله خواهرم 45روزه زاییده از روز دوم خودش بلند شد تمام کارای خودشو بجه شو انجام میداد 20سالشم هست
الان میگه بازم برگردم عقب حتما حتما میرم سزارین اختیاری
اگه شرایط داری حتما مامای خصوصی بگیر خیلیییی توی تحمل درد و کم کردن روند زایمان کمک میکنه
منو اونقدر ماساژ میدادن ماماهام که در حالت عادی کسی ماساژم نداده بود😂
بنده خداها تا توی دستشویی باهام میومدن مراقبم بودن
غیر قابله توصیفه اینو بهت بگم
آره خیلی درد داره،، درد پریودی چندین برابر
من فقط کیسه ابم پاره شد رفتم بیمارستان بدون هیچ دردی بعد امپول فشار زدن و دردش طوری نیست نتونی تحمل کنی و اینکه معاینه من اصلا درد نداشتم برای معاینه و اینم بگم بستگی به بیمارستانی داره که میخای بری من وقتی دردام شدید شد ماما خصوصی گرفتم برام راحت بود هم کمک کرد زودتر زایمان کنم هم برش و بخیه کمتر خورد
اون لحظه که درو میکشی غیر قابل تحمله حس میکنی داری میمیری دیگه😂
ولی بعدش که تموم میشه یادت میشه
وایی سوال منم هست..هرکی یه چیز میگه
کلا بستگی به بدن و شرایط روحی و جسمی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.