۳ پاسخ

خب‌منم بالااوردم سرگیجع گرفتم. ازمایشمو دومرحله ای نوشت یبار ناشتا یبارم صبحانه خوردم بعدش گرفت

منم آوردم بالا ولی گفتن اشکال نداره

به دکترت بگو برا ازمایش دو مرحله ای بنویسه، منم بالا اوردمش

سوال های مرتبط