بالاخره خوابید🥹❤️
چقد سخته بچه ها سرما بخورن 🥲

تصویر
۶ پاسخ

وای من حاضرم خودم مریض بشه اعضای خونه اصلااااااا چون خودم هرچیزی میخورم زود خوب بشم خودمو جمع میکنم ولی بچه و مرد نه با ناااااز و ادا و تهش هم دکتر رر

دختر منم یک هفته درگیربود، الان خابه بینیش کیپ شده هی صدامیده دام میسوزه تک سرفه هم داره، چندبار بردم بیمارستان کودکان
الان داروهاشوقط کردم نمی‌دونم دکترشو ازکجاگیربیارم معاینه ش کنه ببینم گلوش خوب شده

واقعا سخته🫂
الهی زودتر خوب بشه عزیزم✨️💛

طفلکی امیدوارم زود خوب بشه🥺😘
ببخشید عزیزم لباسش یکم زیادی ضخیم نیس؟؟؟

برای سرماخوردگیش چیا میدی بهش؟

جانا عزیزم
خیلی سخته من هم خودم هم پسرم سرماخوردیم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی👼🏻🤎 مامان امیرعلی👼🏻🤎 ۲ سالگی
مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی
مامان نفس خانوم مامان نفس خانوم ۱۷ ماهگی