۶ پاسخ

حداکثر دو هفته اول
هر وقت خودش گشنه بشه بیدار میشه

عزیزم تا زمانیکه هر دو یا سه ساعت بیدار نمیشه برای شیر باید بیدارش کنید چون قندش میوفته
کف پاهاش یا زیر بغل تحریک کن تا بیدار شه حتی اگر گریه کرد
من پسرم دو هفته اول اینجوری بود از هفته بعد دیگه خودش هر ۳ ساعت گشنه میشه بیدار میشه

من فقط هفته اول بیدار کردم

حداقل تا ۴۰‌روزگی باید بیدارشون کنیم تا شیربخورن هردوساعت وگرنه قندشون میافته

میگن دوساعت یبار شیر بدین ک قند بچه نیوفته
حالا سه ساعتم شد چیزی نمیشه ، بچه خودش گشنش بشه بیدار میشه

اره تا ۲۰ رورگی بیدار کن.

سوال های مرتبط