تب بدون علائم دیگه نشونه چیه نزدیک ۳۸ دفعه

۲ پاسخ

میگن بعصی تب که علامتی نداره نشانه قوی شدن سیستم ایمنی بدن بچه دختر منم یکبار بدونه دلیل وبدون علامت تب شدید کرد در حدی که با تب برد میومد برا ۳۸ یک روز هم بیشتر طول نکشید خودبه خودم خوب شد

ویروس تا۳روز خوب نشد عفونته

سوال های مرتبط