منم بچهام همینطور بودن یکی دو هفته اول رو بعدش خوب میشن نگران نباش
خیلی خوبه
بچه من حتیپی پیهممیکنه نمیاد بشورمش
😵💫خوشبحالت دختر من خودشو سفت میکنه اصلا نمیکنه هیچ کدومشو دارم دیونه میشم ۵ روزه دارم از پوشک باز میکنم انگار هیچ به هیچه
طبیعیه باید صبوری کنی یواش یواش خودش کم میشه
دختر منم روز اول همین بود به خاطر تذکر من بود استرس میگرفت. از روز دوم کاری بهش نداشتم خیلی اوضاع بهتر شد. بعدم بستگی به تغذیش داره دیگه .من الان دطتم اومده معمولا بعد هر لبوان مابعات یبار حدودا نیم ساعته دسشویی داریم
اولش اینجوریه بعد میتونه کنترل کنه خودش مثلان دو ساعت یا ۳ ساعت
اولش اینطوریه به مرور بهتر میشه و بیشتر میتونه جیششو نگه داره.
پسر منم روز اول و دوم اینطوری بود استرس داشت بعد بهتر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.