عزیزم زایمان کردی بسلامتی سزارین بودی
بسلامتی ایقد سعی کن تا بگیره شیشه اصن نده میخوای شیر خشک بدی با سرنگ چیزی بده
شیشه شیر ندیا دیگه اصلا سینه نمیگیره تمرین کن بالاخره میگیره
مبارکه قدمش خیر باشه با دستت یه کم سینه ات رو فشار بده در حد دو سه قطره شیر یا اغوز که اومد بمال رو نوک سینه ات و با دستت نوک سینه ات رو فشار بده که باریک بشه سرش بعد بزار دهن بچه یه کم تحمل داشته باشی درست میشه نگران نباش
مبارکه باشه عزیزم قدمش پر خیر و برکت ❤️
منم زایماناولم بچم تا ۲۰ روز سینمو نگرفت نوک سینمو میزاشتم جلو دهنش قطره قطره میچکید تو دهنش ..خیلی سخت بود ولی بلاخره درست شد توام یکم تحمل کن
سلام به سلامتی
قدمش مبارکه عزیزم
برای منم روزای اول نمیگرفت فقط میدوشیدم با شیشه شیر میدادم البته دکتر گفت با اونت بده بزار فکش قوی بشه
یکم تحمل
یکم تلاش
مبارک باشه عزیزم خوش قدم باشه🎀❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.