۵ پاسخ

کدوم بیمارستان رفتی؟؟

اب و شکر قاطی کن باهم رو نوک سینت بمال میگیره سینتو

از پرستاران راهنمایی بگیر

بسلامتی مبارک باشه
زیر سایه امام زمان و پدر و مادر بزرگ بشه

ارامش داشته باش و تلاش کن سعی کن هاله سینه رو بزاری ودهنش تا بگیره

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی