۱۲ پاسخ

من واژینال میزارم

من میذاشتم دکتر دعوام کرد گفت باید مقعدی میذاشتی

آره میشه ولی مقعدی بهتره

آره میشه ولی یکم سخته بعدش باید دراز بکشی تکون نخوری که بیرون نیاد

کلا واژیناله ،مقعدی بدرد نمیخوره و خیلی بده

حواست باشه عفونت نگیری

من بستری شدم بیمارستان دکتربه خانومه گفت توبارداری اصلا ازواژن نذارمقعدی بذار

من واژینال استفاده میکنم مقعدی حساسیت دارم

من همیشه واژینال میزدم اثرش بهتره

من یکی دوبار استفاده کردم دکترم گفته بود واژینال

اره هم واژیناله هم مقعدی

اره میشه

سوال های مرتبط

مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی