من واژینال میزارم
من میذاشتم دکتر دعوام کرد گفت باید مقعدی میذاشتی
آره میشه ولی مقعدی بهتره
آره میشه ولی یکم سخته بعدش باید دراز بکشی تکون نخوری که بیرون نیاد
کلا واژیناله ،مقعدی بدرد نمیخوره و خیلی بده
حواست باشه عفونت نگیری
من بستری شدم بیمارستان دکتربه خانومه گفت توبارداری اصلا ازواژن نذارمقعدی بذار
من واژینال استفاده میکنم مقعدی حساسیت دارم
من همیشه واژینال میزدم اثرش بهتره
من یکی دوبار استفاده کردم دکترم گفته بود واژینال
اره هم واژیناله هم مقعدی
اره میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.