خانما چی بخورم شیرم زیاد بشه🤕

۱۰ پاسخ

قطره شیرافزا دلستر رازیانه

مرسی مامانا 💞

قرص لاکتاوول

تن ماهی

من بعد زایمانام بادمجون کبابی ماهی کبابی .خرما و گردو رازیانه سبز روغن محلی تو صبحونه و مرغ شکم پر میخوردم هم مقوین هم به شدت شیر افزان

قرص لاکتاول
هر دوازده ساعت یکی

دلستر لیمو

شیر افزا و آب هویج و چای کمرنگ
ولی خیلی دردناک میشه بعدش اول به بچت یهد بده سینه بگیره

منم شیرم کم شده میگن ماکارونی چیزی پیدا کردی بمن هم بگو

آب هویچ ، کله پاچه آبش، زیره سبز و سیاه، سیاهدانه، رازیانه، مایعات در کل زیاد بخور،

سوال های مرتبط

مامان مَهوا❤️ مامان مَهوا❤️ ۱۳ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۱۴ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۲ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۹ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۱ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۲ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱۲ ماهگی