۸ پاسخ

پدی لاکت بده منم دکترم همینجوری بود نزدیک بود بستری بشه دکتر گفت اینو بده خوب نشد باید بستری بشه چون آب بدنش کم میشه خطرناکه خداروشکر با پدی لاکت خوب شد روزی ۵ قطره

اسهال خطرناکه بدنش دهیدراته بشه احتمال تشنج هس ببر دکتر سرم اینا وصل کنین اب بدنش کشیده شده حتما الان

یوموگی

اگر اسهال شدید هست کپسول یوموگی بگیر بهش بده داخل شیر یا ماست سریع خوب میشه

پسر منم قبل عید اینجوری شد آخرش با مترو و نئوزینک خوب شد

ماست و پودر سنجد قاطی کن بده بخوره عالیه

کته ماست.چوب شور.موز
یه پودری هست اگه اشتباه نکنم پدی لاک زینک اینم خوبه

ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان ♡لنا♡ مامان ♡لنا♡ ۲ سالگی