۳ پاسخ

من سرکلاژم سرویکسم پایینه ۲۳ هست
۲۷ هفته زد

انشالله هیچی نمیشه ولی اره باید بری بیمارستان

عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢

سوال های مرتبط