۱۱ پاسخ

سه ماه

من ۱۶ساله اقدامم برای دومی 😪😔

کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین ایتا گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین@baharsabbz

۱سال شایدم بیشتر هی برا وضعیت مملکت قطعی وصلی داشته اما این ۶ماه آخر پشت هم بود

۲ ماه

من بچه اولم یه سالو نیم طول کشید دوم چهار پنج ماه

6 ماه

۲ ساالل

سه سال و سه تا سقط🥴🥴

برا بچه دوم یباراقدام کردم گرف کار خدارو میبینی کاندوم پاره شد حکمتشو شکر

سلاااام چ خبر خوبی

سوال های مرتبط