۱۱ پاسخ

بنظر من ابرو بکار مژه هاتم نچرالتر کن بینیت خوبه

نهههه بینیت عاااالیه🫢
فقط بلفاروپلاستی کن همین

اگ مژه هاتو طبیعی بزاری عالی میشه

ببین باید زاویه ات رو تقویت کنی، چون حس میکنم گونه هات بزرگیشون زیادی تو صورتت معلومه اگر ژل نزدی باید زاویه فکت رو تقویت کنی ، این مدل مژه اصلا بهت نیومده چشات رو ریزتر کرده ، بلفارو حتما لازم داری پف بالا داری، منم انجام دادم اینو خیلی خوبه عالی میشی

بابا بینی به این خوبی😍
اتفاقا دیگه الان نچرال مده بنظرم عمل نکن پشیمون میشی باز خود دانی

مژه هاتو طبیعی تر بذار

قیافه ات خیلی خوبه فقط مژه هات زیادی پر و بلنده باید نچرال بزاری من طولانی ترین زمانی ک مژه گزاشتم سه روز بوده اصلاااا نمیتونم عجیب سردرد میشم

چقدر شبیه اون دختره بلاگر یگانه رضایی هستی

یکم دیگ پلک بزنی پرواز میکنی😹😹

شوخی کردم یکم مژه هات نچرال تر و کمتر باشه بهتره
با ابروهات درست کنی
بینیت انگار خودش عملی هس

مژه هات طبیعی تر بزاری همین عزیزم بینی به این خوبی کجاشو عمل کنی

نچرال بودن همیشه بورسه ،شما‌چهرت خوبع بینی هم ب صورتت نشسته

سوال های مرتبط