۱۴ پاسخ

گلم درخاس میدی

من تقریبا یک ماهه از این مرحله سخت عبور کردم و راحت شدم

همین رپالو‌ا امه بده دو‌سه روز طول‌میکشه بگه هی باید بهش یادآوری‌کنی‌م‌جیشت اومد بگو
البته بدنش باید انقد بزرگ‌شده باشه ینی‌مثانه ش اینا باید مهارتشو‌ پیدا کنه که بفهوه جیش داذه در غیر این صوت ول معطلی

۳۳۳۳۳۳۳

تصویر

۲۲۲۲۲۲۲

تصویر

۱۱۱۱۱۱

تصویر

منم همش تو فکره اینم ک چجوری یادش بدم تاحالا دوبار تلاش،کردم بی فایده بود

خوب چرا انقدر عجله دارین مسابقه نیست که بچه ها تا ۳ وقت دارن چرا بهشون سخت میگیرین ، هر کیم گفت دیر میشه بزن دهنش اونا که روانشناس نیستن

چندروزاول اینطوریه نمیگن یادیرمیگن بعدبهترمیشن ویادمیگیرن تو هی تکرارکن جیش داشتی به مامان بگو پی پی داشتی به مامان بگو که نریزه شلوارت

خب زوده

اینقدر عصبی شدم ک گریه کردم
ترس برم داشته اگ پوشک گرفته نشه چی تایپیک آخرم بیین
شما حرف میزنه فرزندت؟

پسر منم نمیگه فعلا نمیگیرمش

من دو سه ماه پیش همین کارو میکردم درییییغ از یه بار همکاری کردن که خودش بگه بعد از ده روز دو باره پوشکش کردم واقعااا سخته

پسر منم نمیگه بعدش میگه گذاشتم چندماه دیگ

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو🐥 مامان شازده کوچولو🐥 ۲ سالگی
خوشگلاااای من خبر خوب

پسرم دیروز گفتم که ....
امروز از صبح هر دو ساعت میبرمش دستشویی جیش می‌کنه اما خودش نمیگه البته فکر کنم من خیلی عجله دارم 😂😂😂
ولی پی پی شو وقتی تو شلوارش کرد اومد گفت جیش دارم که من فکر کردم واقعا میخواد جیش کنه شلوارشو کشیدم دیدم دستشویی کرده
برای این که خودش بگه جیش دارم چکار باید بکنم ؟!
آخه الان هر دو ساعت خودم میبرمش دستشویی باهاش هم حرف میزنم توضیح میدم

دعا کنین آسون باشه خیلی استرس دارم هیچ جاهم نمیتونم برم 😩
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی