۴ پاسخ

عشقم چجوری از پوشک گرفتی

پسر منم همین طوره منم ۲۰ روز گرفتمش

بچه منم

باید یه مدت باهاش راه بیای تا عادت کنه تقریبا ۲ ماهه پسرمو از پوشک گرفتم تقریبا ۳ هفتس که دیگه خطا نداده و کامل هم جیش هم پی پی میکنه دیگ

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو🐥 مامان شازده کوچولو🐥 ۲ سالگی
خوشگلاااای من خبر خوب

پسرم دیروز گفتم که ....
امروز از صبح هر دو ساعت میبرمش دستشویی جیش می‌کنه اما خودش نمیگه البته فکر کنم من خیلی عجله دارم 😂😂😂
ولی پی پی شو وقتی تو شلوارش کرد اومد گفت جیش دارم که من فکر کردم واقعا میخواد جیش کنه شلوارشو کشیدم دیدم دستشویی کرده
برای این که خودش بگه جیش دارم چکار باید بکنم ؟!
آخه الان هر دو ساعت خودم میبرمش دستشویی باهاش هم حرف میزنم توضیح میدم

دعا کنین آسون باشه خیلی استرس دارم هیچ جاهم نمیتونم برم 😩
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی