۱ پاسخ

عزیژم یخورده بهس استراحت بده باز یکی دو هفته دیگه شروع کن معلومه اماده نشده براش توضبح بده پوشکش میکنی لگو تو پوشک جیش نکن پوشکو خیس نکن من دخترمو الان یوقتا ببینم خطا بده یا دیر برسونم دسشویی خیی میکنه پوشک میکنمو میگم تو پوشک جیش نکنی پوشکو خیس نکنی میگه باشه منم یه هفته دارم میگیرمش ولی نمیخوام فشار بیارم یوقتا میریم سرویس کارشو مبکنه یوقتا حواسش نباشه میرنه بخودش ولی اذیتش نمیکنم پی پیشو خداروشکر راحت تراز جیش میگه و میبرمش

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو🐥 مامان شازده کوچولو🐥 ۲ سالگی
خوشگلاااای من خبر خوب

پسرم دیروز گفتم که ....
امروز از صبح هر دو ساعت میبرمش دستشویی جیش می‌کنه اما خودش نمیگه البته فکر کنم من خیلی عجله دارم 😂😂😂
ولی پی پی شو وقتی تو شلوارش کرد اومد گفت جیش دارم که من فکر کردم واقعا میخواد جیش کنه شلوارشو کشیدم دیدم دستشویی کرده
برای این که خودش بگه جیش دارم چکار باید بکنم ؟!
آخه الان هر دو ساعت خودم میبرمش دستشویی باهاش هم حرف میزنم توضیح میدم

دعا کنین آسون باشه خیلی استرس دارم هیچ جاهم نمیتونم برم 😩
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی