سلام گاهی زیر شکمم عین نبض میزنه میگن علامت دختره راسته؟؟

۳ پاسخ

چه ربطی داره 🫤
خونرسانی به رحمه

نه برای خون رسانیه
هم سر دخترم هم سر این یکی که پسره زیر دلم نبض میزنه

والا قدیم میگفتن پسره
ولی در کل خون رسانی رحمه

سوال های مرتبط

مامان یکتا جانی مامان یکتا جانی ۵ ماهگی
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وپنجم بارداری