۹ پاسخ

باید چربی و پیاز اندازه باشه

به به عجب سفره ای غذا چیا بوده؟

چه سفره قشنگیه چیا پختی

ببین عزیزم من ۳۰۰ گرم گوشت چرخ کرده گوسفند و گوساله رو با نصف کف دست سینه مرغ با هم تو مخلوط کن میریزم یه پیاز بزرگ هم رنده میکنم و آب پیاز رو حسابی میگیرم و با ادویه اضافه میکنم به سیخ میگیرم خیلی خوب میشه

والا شوهرم بلد اما جوش شیرین میزنه دو تا زرده تخم مرغ اگه اشتباه نکنم پیاز رنده شده که ابش رو کامل گرفته باشی چربیش هم نباید زیاد باشه دو بارم چرخ میکنه گوشتش نرم تر شه فکر کنم

اب پیاز بگیری
زیاد چربی نداشته باشه
اگه. چربی زیاد بود یه تیکه سینه مرغ یا بوقلمون بهش اضافه کنید خیلی کم

اب پیاز و باید بگیری حتما . ورز هم خیلی باید بدی چنگ نه ها ورز بدی . زعفرون و ادویه و فلفل سبز هم‌میزنیم ما عالی میشه . سر و ته سیخ و بیندی و روی اتیش تند تند برش گزدونی اصلا نمیریزه

این سفره خودته ؟

من تجربه ندارم فقط می‌دونم موقه خرید باید بگی برا کوبیده میخوام دوما آب پیاز نباید بزنی پیاز رو از صافی رد میکنع بابام آبشو بعد موقع سیخ زدن اول و آخر سیخ رو خوب میچسبونع ب سیخ

سوال های مرتبط