خانوما سوهان برقی و تب سنج چ مالکی پیشنهاد میکنید ؟

۲ پاسخ

من اینو۳ ساله دارم ازش راضی ام
سوهان برقی نخریدم ست ناخن گیر اونت گرفتم

تصویر

حسش نی برم نگاه کنم تب سنج دخترمو ولی سه ساله هنوز داره درست کار میکنه😅😅😅

سوال های مرتبط

مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری