خانوما سوهان برقی بهتره یا ناخن گیر معمولیا؟؟؟

۹ پاسخ

من برقی گرفتم ۷۰۰

سوهان برقی خیلی بهتر به نظرم

سوهان برقی

سوهان برقی
من ناخن گیر نمیتونم میترسم

سوهان برقی برای ماه های اول که دستاش و ناخوناش کوچولوعه خیلی خوبه دیگه گوشت دستش لای ناخنگیر نمیمونه
ناخنگیر هم برای سن بالاتر مثلا یکسال به بالا

سوهان برقی تا یک سال عالیهههه
بعد یک سال دیگ ناخن گیر میقهمن و بلد بشین
من دوتار برا سلین گرقتم
دیگ سوهان قایم کردم بر دومی

والا من ماه های اول اصلا نمی گرفتم ناخوناشو خودشون میفتادن
ولی تازگی دارم میگیرم خودم نمیتونم میترسم شوهرم با ناخن گیر میگیره
سوهان استفاده نکردم بدونم خوبه یا نه

ناخن گیرمعمولی

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیروانا مامان نیروانا هفته نوزدهم بارداری
مامان پیشی کوچولو مامان پیشی کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری