۹ پاسخ

وای چه حس بدی😐من که با بچه حاضر نیستم جای رودواسی دار برم😆

اتفاقا منم این چالش و داشتم از نوع بدتر(💩) 😩😑

بچها همیشه جایی که رودروایسی داری و میخوای حفظ ظاهر کنی نهایت تلاششون برای گند زدنو میکنن
تواون لحظه ها میخندم و سعی میکنم متمدنانه ارومش کنم اما از درونم دوس دارم دادو هوار کنم صورتمو کج و کوله کنم یکم حرص بخورم خالی شم🙂🤣

درخواست دوستی میدی عزیزم

ببین پسر من که قشنگ انگار هوو مه یه بار گوشواره حلقه ای انداختم یادم نرفته هنوز گوشمو داشت پاره میکرد الان یه سواری گوشم یه متر شده 😐 و اصلا بیخیال نمیشد حتی در آوردم بهش دادم اصلا براش مهم نبود فقط میگفت تو گوشت نباشه😬

اشکال ندارد بچس دیگه 😂😂

وای 😂🤣اینکه خوبه تو همچین موقعیتی شوهر من یبار پوشک بست اونم کج،پی پی کرد،کلا برگشتیم

الهی چه بد خدارو شکر بخیر گذشت چه تیپ نازی داشتی

چ خوووشگلی

سوال های مرتبط