۱۴ پاسخ

هیچی مقاومت 😣 فایده هم نداره آخرش میخورن چندتادونه

وای دقیقا منم نمیزارم اتر سر با گریع و جیغ میخوره
تو خونخ خودم اصلاااا نمیدم ولی مهمونی رفتنی میدن بهش

من نمی‌ذارم ...به اطرافیانم با جدیت میگم اصلا ندید

پسرمنم خیلی میخوره مخصوصاآجیل تخمه،خوب هم نمیتونه بجوعه

پرنسا هم خیلی میخوره منم فقط حرص میخورم😤

شلوار بگ اذیتش نمیکنه؟ میخواستم بخرم گفتم اذیت میشه شلوارک خریدم

نرفتیم جایی

اصلا شکلات نمیدونن چیه تقریبا

مشکل منم هست امروز کلا شیرینی شکلات به زور دوقاشق غذا

من تا یکی بهش داد یا خودش برداشت میگیرم ازش قائم میکنم سرگرمش میکنم و به میزبان میگم اصلا بهش نمیدم

سخت گیری بیش از حد از اون ور بوم میفته
بذار بخوره
تو خونه خودت قانون داشته باش رعایت کن
جایی اشکالی نداره

ای جانمممم 😍😍❤️❤️

اوووخودا لباسش چ کیوته

قلقلی منم*
گوشیم خودش بی تربیت تصحیح می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد مهدی💙 مامان آقا محمد مهدی💙 ۲ سالگی