شما خرید لباس عید کردید؟

پوشک
شیرخشک
نی نی

۳۴ پاسخ

قبل شلوغیا خرررریدیم

آره گرفتیم فقط کفش خودموپسربزرگم مونده بایدبگیرم

ن هیچی

برای بچه ها اره ولی خودم نه اصن حسش نیس

آره قبل جنگ خریدم

مگه حوصله ای هم مونده

هیچی نخریدیم عصرا که خیابونا شلوغه همه جا رو بستن صبح هم که نمیشه رف خرید حسش نیس

نه ...

دلم میخاد بخرم ولی میترسم برم بازار

فقط برا بچه ها

ما ی ماه قبل جنگ خرید کردیم. الان ی سری خرید دارم ولی بازار امن نیست دیگه نرفتم

مگه این جنگ لعنتی گذاشت که فکرخریدوعیدباشیم من خونه تکونیمم نصفه موند

اره یکمشون قبل این اتفاقات بقیم هفته پیش

بچم اره ولی منو شوهرم هنو نه البته یه کت دوختم ولی خب هنو لازم دارم لباس فلن تا جنگه حوصله ندارم برم خرید دیگه ذوقشو نیست

همسر که ۲ ماه پیش کت شلوار پیرهن خرید
خودمم گرفتم همرو فقط کفش نه هنوز
دخترمم خریدم واسش همه چی

اره پریروز رفتم براش خریدم
البته لباس وکفش زیاد داره دیگه فقط یه کراپ دامن و یه شلوارک جین خریدم الان فقط باید یه تیشرت برا روی شلوارکش بخرم

اره برا پسرم همه خریداشو کردم چ تو خونگی چ‌ بیرونی
برا خودمم کت و شلوار گرفتم با یه شلوار بگ جین بقیه مونده که اونم این یکی دو روز میرم میگیرم

نه هیچی😭

برا خودمون که هیچی ولی برا بچه ها میگیرم

نه خودم خرید کردم نه دخترم

نه برای دخترم ولی میخرم

نه فقط کتونی گرفتم

اره هم‌خودم‌هم‌بچم بدبختی فقط شالمو نخریدم 🫤🫤🫤

نه خودمون نه بچم 🥲
حال و حوصله نداریم

نه من فقط از مغازه دوستم یه شلوار برداشتم. همین. یه تیکه پارچه هم دارم اگه وقت کنم یه چیزی میدوزم یوقت مهمون اومد بپوشم.

برا خودمون نه
برا پسرم آره

من قبل جنگ سفارش دادم

آره ...

خودم کت و شلوار
بچم هم شلوار و لباس
اما شوهرم هیچی هنوز نخریده واس خودش🥲

نه اصلا دل این کارو ندارم

نه هیچی ختی برا بچمم نخریدم

کفش و لباس سفارش داده بودم نیومده ولی🥲

واقعا لباس لازم دارم اما‌ حسش و‌ندارم

اره

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان مهرسا و مهراد مامان مهرسا و مهراد ۲ سالگی