۶ پاسخ

دمنوشش خیلی خوبه من دوس دارم

چ جای قشنگی😍

اینجا کجاست چقد قشنگه

من عاشق بابونم
هم دمنوشش هم گلش

چه جای قشنگی😍

تالا امتحان نکردم برا جی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد مهدی💙 مامان آقا محمد مهدی💙 ۲ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۲ سالگی
مامان باران مامان باران ۲ سالگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۲ سالگی