برا اسهال بچه چی خوبه بدم زود خوب بشه؟؟؟

۷ پاسخ

اب ز زنجبیل یه لیوان درست کن بده بخوره اب رو اتیش یه ساعته درست میشه

ازین پودرای پدی لاکت از داروخانه بگیر
دمی ماش درست کن
موز بهش بده
دوغ و ماست پر از نعناع و پونه بده بهش
آبجوش نبات با عرق نعنا هم خوبه یا عرق نعنای خالی اگ بخوره چون تلخه

کپسول یوموگی و شربت لوپرامید

شربت لوپرامید ۴ سی سی هر ۱۲ ساعت

اگه ویروسیه باید اجازه بدی تا ۳روز کامل دفع شه والا روده هاش ورم میکنه

بعد از ۳روز عرق زنیان(کسرک) دوتا سرنگ بریز ته حلقش اب رو اتش

کپسول یوموگی باز کن رو قاشق ماست یکی صبح یکی شب

سیبزمینی ابپز بده

شربت لو پرامید

سوال های مرتبط

مامان بنیامین 💙 مامان بنیامین 💙 هفته دهم بارداری