از کجا متوجه شدی طول دهانه رحم رو
ماله منم سی هستش مدام درد دارم توکمرم باسنم و....
میگن زیادپله نبایدبری
ارضانبایدبشی
بلندوراست نشی
توالت فرنگی استفاده کنی
جاروبرقی نکشی
ولی من خونم پله خوره یه بچه کوچیک دیگ هم دارم شوهرمم همیشه سره کاره خانوادمم نزدیکم نیستن مجبورم همه کاری کنم به امید خدا
خدامواظب بچه هامون باشه
من ۳۶باید سرکلاژ بشم
زیاد پله بالا پایین نرو.چیز سنگین بلندنکن .استراحت کن بره بالا
سلام گلم آنلاین شاپ کودک و نوزاد دارم کارامون همه با قیمت خوب ارائه میشه اگر خواستین در خدمتم🥰🌸
روبیکا
@tooooot_farangiii
کار سنگین اصلا انجام نده
لب مرز هستی خیلی استراحت کن عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.