سلام طول دهانه رحم ۳۰ خوبه؟

۷ پاسخ

از کجا متوجه شدی طول دهانه رحم رو

ماله منم سی هستش مدام درد دارم توکمرم باسنم و....
میگن زیادپله نبایدبری
ارضانبایدبشی
بلندوراست نشی
توالت فرنگی استفاده کنی
جاروبرقی نکشی
ولی من خونم پله خوره یه بچه کوچیک دیگ هم دارم شوهرمم همیشه سره کاره خانوادمم نزدیکم نیستن مجبورم همه کاری کنم به امید خدا
خدامواظب بچه هامون باشه

من ۳۶باید سرکلاژ بشم

زیاد پله بالا پایین نرو.چیز سنگین بلندنکن .استراحت کن بره بالا

سلام گلم آنلاین شاپ کودک و نوزاد دارم کارامون همه با قیمت خوب ارائه میشه اگر خواستین در خدمتم🥰🌸
روبیکا
@tooooot_farangiii

کار سنگین اصلا انجام نده

لب مرز هستی خیلی استراحت کن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته هجدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان گیلاس کوچولو🍒 مامان گیلاس کوچولو🍒 هفته سیزدهم بارداری