۹ پاسخ

خدا کنه ماهایی که خودمون شیر نداریم و وضعیت بچمون اینجوریه خیلی بده حتی نمتونیم غذا بدیم

نه من دیشب گرفتم ۴۱۰ تازه نداشتن فقط ۱دونه

نه منم شوهرم گفت ازاد گرفتم🥲

من ک ازادم گرفت دیشب۶۵۰،نان الترا

نه والا هميشه قطع مث اينكه😒

من ک‌ آزاد خریدم دونه ای ۲۸۰

سایت چی

نه باز نیست من آزاد گرفتم

والا تا دیشب اخرشب هم باز نبود

سوال های مرتبط