۳ پاسخ

عزيزم درحواست بده
من پُرم

بایدهرکی رامیخای به دوستات اضافه کنی وزیادشون کنی وتاپیک های هم راجواب بدیدوکم کم صمیمی میشیدو....

کلا مردم ایران همه بافرهنگ و خون گرمن...برای همین میگن هیچ جا مردمش مثل ایران نیست

سوال های مرتبط