۱۹ پاسخ

من سزارین بودم طول میکشه ادم تابدنش راه بیفته مثل قبل بشه دوره نقاهتش زیاده بعضی موقع ها میگم کاش میرفتم طبیعی ،ببین بدنت اگه توان طبیعی رو داره طبیعی زایمان کن

طبیعی خوب بود خدا و شکر

طبیعی بودم راضی نبودم

طبیعی بودم راضیم خوب بود

من سزارین بودم خیلی راضیم بازم عقب برگردم سزارینو انتخاب میکنم

طبیعی عالیییی

من سزارین راضی بودم طبیعی رو تجربه ندارم

طبیعی بودم عالی بود.اگه برگردم عقب بازم طبیعی رو انتخاب میکنم

سزارین شدم فوق العاده راضیم

سزارین عالی

من سزارین شدم خیلی راضیم طبیعی واقعا برام خطرناک بود

دو تا زایمانم طبیعی بود راضیم

سزارین عالیه

من سزارین شدم راضی نیستم ولی اگه طبیعی هم میشدم بازم راضی نبودم کلا زایمان چیز خوبی نیست😅

دوتاشم طبیعی بودم خیلیم راضی ام

من طبیعی بودم اره راضیم

طبیعی زایمان کردم بدنم هیچ فرقی نکرده

من سزارین شدم راضی بودم🚶🏽‍♀️

سزارین بودم ب شدت راضی

سوال های مرتبط