۵ پاسخ

ب نظرم بیشتر معروف شده تا دکتر خیلی خوبی باشه

دوست من همین چند روز پیش رفت افتضاح بود تجویزش اشتباه بود !!!

من بردم خوبه الكي استرس نميده ولي خب خيلي شلوغه و زمان معاينه خيلي كمه ولي سوالاتونى بنويسيد ازش بپرسيد جواب ميذه

اینقدر شلوغه که آدم استرس میکیره
حال نکردم باهاش

من پسرم کوچیکترک بودبردم عالیه

سوال های مرتبط

مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۲ ماهگی