اصلا سخت نیست
پری روز زدیم برای دخترمو یکم فقط پاش درد میکرد استا زدم جای واکسنش خوب شد تبش هم 38 بود نرفت بالا خداروشکر، راحت بود
خیلی سبک فقط روز اول حوصله کن
برا پسر من خیلیییی اسون بود
تبش که رااحت با استا کنترل شد اصلا به مرحلهی تب کردن نرسید😅
فقط روز اول پاش درد داشت که نمیتونست راه بره فرداش خوب شد
عین واکسنهای قبلی
واسه پسر من که خوب بود
پری روز زدم یکم اذیت کرد اسهال شد
اصلا سخت نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.