۴ پاسخ

من دیروز زدم
دست راست و پای چپ و خوراکی

دست راست پای چپ یه دونه هم خوراکی

اگه نزدن ک بهتر برای اینکه راه میرن اذیت نشن

سلام اره

سوال های مرتبط

مامان لاوین بانو مامان لاوین بانو ۱ سالگی
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۲ سالگی
مامان جیگر پسر🩵 مامان جیگر پسر🩵 ۲ سالگی