کسی این قطره میده؟ یعنی واسه اشتها خوبه؟؟؟

تصویر
۱ پاسخ

مقدار زینکش خیلی ناچیزه تاثیر انچنانی روو اشتها نداره ازون طرف اهنش فروزومال نیس باعث سیاهی دندون میشه در کل همین یک ماهو بده و دیگه چیز دیگه بده برای اشتها اگه میخای زینک بدی لیکو زینک بگیر

سوال های مرتبط

مامان آیهان(فندوق) مامان آیهان(فندوق) ۱ سالگی
مامان ماهلین جان مامان ماهلین جان ۲ سالگی