۸ پاسخ

۴۰ هفته بودی؟ اگر چهل هفته کامل باشی روز اول گریه کنه پاهاشم جمع کنه کولیکه اگر هفته ات کامل نبود یا اینکه پاشو جمع نمیکنه گشنشه پسر من شب دوم شیرم کم شد انقدر جیغ میزد بردم دکتر گفت گشنشه😄

قنداقش کن گرمش بگیر می‌خوابه
چیزای نفخ دار هم نخور
سعی کن تابش بدی آروم بشه
یا صدای سشوار بزار براش میخوابه

شیر خورده

شاید گشنشه نمیتونه مدفوع کنه
شیر بده بهش

گرسنه هست دخترمنم همین بود سیرنمیشد شیرخشک دادم سیرشد خابید

ببرش دکترنشونش بده بچه بایدمدام خواب باشه گریه طولانی وبیقراری اصلاخوب نیس

واسه منم همین بود هنوزم همینه نزدیک دوماهشه ببین یعنی از شکمم اومد بیرون شروع کرد به گریه نمی‌دونم چرا اصلا هم خواب نداشت الآنم نداره البته الان کولیک داره ولی بیشتر بخاطر گرسنگیه اگه شیر نداری با سرنگ بهش شیرخشک بده

عادیه گلم

سوال های مرتبط