۱۱ پاسخ

جفتش میشه ولی صبح ناشتا ادرار رقیق تره و جوابش قطعی تره

عزیزم روبیکا گروه زدیم با مامانای اصفهانی که دورهمی بزاریم بریم بیرون با نینی یا بدون نینی
دوست داشتی پیام بده بهم تا لینک گروه رو برات بفرستم❤️
@Shimahoseini7

من ساعت ۸ شب زدم مثبت درومد 😅

صبح بهتره

صبح دقیقتره

من هرچه بارداریتو شب فهمیدم

وای اگ یدونه داری همون صب بزن
اگ دوتا داری یدونه الان بزن یدونه صب

والا میگن اگ حامله باشی نصفه شبم نشون میده😁

ناشتا دقیق تره

صبح دقیق ترهست

میشه بزن

سوال های مرتبط