۸ پاسخ

با خانواده ی شوهرم میریم باغ پدرشوهرم اینا

هیچ جایی نداریم

صبح با مامانمینا میریم مارمیشو شبم مادرشوهرم دعوت کرده میریم باغ اونا

ما قرار اگه بارون نباشه با دختر عمو های شوهرم بریم بیرون

مامانم اینا با خاله ها دایی ها از صبح میرن جنگل
منم دخترم بیدار شد با همسرم میریم پیششون
احتمالا غروبش هم میریم ویلا شب میمونیم

فردا بارونیه هیچ جا نمی‌تونیم بریم

به نام خدا حیاط هم نداریم تو خونه

صبح میریم ذوستای همسر ، نهارو اونجاییم
بعد نهار میریم روستای خودمون دگ تا شب اونجاییم

سوال های مرتبط