۹ پاسخ

ببین به نظر من همش بستگی به ذهنیت خودت از زایمان، شرایط بدنی و نظر دکترت داره.
جدیدا مد شده مامانا میان میگن که طبیعی افتضاحه، قطعا سزارین و از این حرفا، اصولا پایه این حرفا نمیدونم از کجا میاد، هیچ بهتری و برتری وجود نداره و قطعا همه چیز به خود ادم بستگی داره.
نه من میتونم بگم قطعا طبیعی بهتره نه میتونم بگم سزارین بهتره
هر کدوم قطعا عوارضی دارن. اما اصولا فکر می کنم چون طبیعی رو خدا تو خلقتمون قرار داده بنظر عوارضش کمتره، و در کل در مورد عوارض هر کدوم اگر اگاهیمونو بالا ببریم قطعا تا حد زیادی جلوش رو میتونیم بگیریم.
من به شخصه تحمل درد نسبتا بالایی دارم به شدت از بیحسی از کمر و جراحی و اتاق عمل میترسم زایمان اولم طبیعی بود دومی هم خدا کمکم کنه انتخابم طبیعیه، و این مدل زایمان رو برای خودم بهتر میدونم

هردوش سختیای خودشو داره به نظرم هیچکدومو نمیشه گفت اسون تره بستگی به بدن هرکس داره یکی از طبیعی ناراضیه یکی از سزارین

قطعا طبیعی و این زایمان سومم میشه که طبیعی از روز اول مهمون میومد حتی کمک هم میکردم خیلی راحت بودم ولی سزارین سخت حتی بچه نمیتونی شیر بدی یا بشینی

اصلا زایمان طبیعی کلا رحم رو به اصطلاح آپدیت میکنه
کل رحم پاک میشه خیلی بهتره
ورزش و پیادروی داشته باشی ماه آخر بچه میاد تو لگن و پایین تر زایمان آسون تره

طبیعی بچه بیاد دیگه هیچ دردی نداری

من تجربه زایمان طبیعی دارم راضی بودم
الانم مجدد انتخابم طبیعی هست

من سزارین بودم و راضی بودم

طبیعی شاید درد بکشی ولی حداقل بعدش میتونی راحت و بی درد به بچت شیر بدی کارات خودت بکنی من ۱۲ ساعت درد کشیدم همینکه بچه بدنیا اومد دردام تموم شد خودم بلند شدم رفتم دوش گرفتم لباسم عوض کردم بچم شیر دادم سزارین قبلش درد نداری ولی بعدش با دردی که داری نمیتونی قشنگ از دیدن کوچولوت لذت ببری

تا ابد سزارین

سوال های مرتبط

مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه🩷👶🏻🍼 مامان پناه🩷👶🏻🍼 ۹ ماهگی